Login Register
 
RSS Feed Twitter Facebook YouTube

Sytuacja w robocrafcie – DYSKUSJA

This topic contains 208 replies, has 29 voices, and was last updated by  EternalHunter 3 months ago.

Viewing 14 posts - 196 through 209 (of 209 total)
  • Author
    Posts
  • #2041526

    Kubek0212
    Participant

    1. Zniesiono ReChaptę, duży plus dla mojej, jak i pewnie innych graczy, aktywności na forum (mój telefon nie przepada za chaptą).
    2. Za parę miesięcy Robocraft wejdzie w fazę BETY! I oczywiście deweloperzy zniszczą resztki oryginalności RC.

    #2048786

    teneo7
    Participant

    Zniszczyli likwidując itery i kradnąc TXy

    #2058681

    Eldest01
    Participant

    I jak tam beta 😉 ja nie grałem miesiące, ale zaraz z ciekawości zajrzę na angielskie kanały, by posłuchać recenzji, raczej z ciekawości tylko

    #2058689

    Eldest01
    Participant

    mhm znowu coś na co narzekałem w tej grze i przez co według mnie odeszła krytyczna ilość graczy, czyli ciągłe zmiany, zamiast dodatki i usprawnienia, teraz zmienili tryb areny, który dodali w tamtym roku, na tryb zupełnie inny, zwiększyli maksymalną ilość cpu, ta gra cały czas będzie zmieniana, to chyba jakieś hobby devsów, ciekawe czy coś z niej zostanie za parę lat – oczywiście to ogólna opinia odnośnie podejście FJ, jak się teraz gra to nie chce mi się sprawdzać

    #2059967

    Kubek0212
    Participant

    Cóż, gra się zmienia. Niektórzy tego nie lubią, niektórzy lubią. Mi beta przypadła do gustu. Mecze są bardziej zbilansowane. Meta-boty są mniej popularne.
    Tylko te skrzynki…

    #2060622

    Univ3rse
    Moderator Jammer

    Meta-boty mniej popularne? Zawsze jest jakaś meta. Mam wrażenie, że ludzie myślą o mecie negatywnie, jeśli opiera się ona, np. na dronach albo railach, bo wymagają one większego skilla i trudniej je skontrować. Teraz według mnie meta to hovery, tanki i shotguny ogółem – albo sprintery albo hovery i do tego mała drona jako dps. W sumie to rzeczywiście słabsi gracze będą mieli szansę poradzić sobie z takim party, na pewno jest na to większa szansa niż gdyby metą było 5 dron. Matchmaking działa całkiem spoko i wychodzi na to, że balans broni i sposobów poruszania się jest całkiem przyzwoity. 😉

    #2063100

    Kubek0212
    Participant

    Meta-boty mniej popularne? Zawsze jest jakaś meta

    Oczywiście, nie mogłeś się mylić…

    #2065275

    teneo7
    Participant

    Gra jest kompletnie nie zbalansowana. Obecnie liczy się tylko ION DISTROYER. Krótko sp……… te grę kompletnie

    #2065512

    JoachimS2008
    Participant

    COŚ JEST NIE TAK W RBC !!!

    Mam podobne bądź identyczne roboty z przeciwnikiem, te same bronie, (celność jest jest też jak najbardziej porównywalna) i co ?????

    NP: Gość z jednym SZREDEREM rozwala mnie w 2 sekundy, gdy ja z dwoma (które mogą strzelać nawet 20 sek) nie mogę…….

    Przypomnę roboty bardzo podobne jeśli nie identyczne (np; gość ma 1x nogę thalosa i na niej 1x szreder, ja mam tą samą nogę i 2x szreder), !?!?!?!?!

    Czy to są jakieś “hacki” czy co ?
    Maxymanlnie mnie to zniechęca.

    #2065513

    JoachimS2008
    Participant

    to samo dotyczy innych bron i typów maszyn.

    np: Przeciwnik ma jeden mały ION, ja mam 2x duży ION i na takim samym huve`rze i te same sytuacje, on strzela raz i po mnie, ja wiele razy i on śmiga dalej i mnie strąca bez problemów (na małym huverze można wystrzelić nawet do 12x)

    Z latającymi też, ktoś ma latającą beczkę z 2 plazmami, ja mam 4 plazmy. On strzela raz i mnie nie ma, ja walę z 8razy i ten lata dalej.
    Przypomnę, konstrukcje bardzo podobne i opancerzenie jeśli jest także.

    O co chodzi ????

    #2065602

    Kubek0212
    Participant

    Z latającymi też, ktoś ma latającą beczkę z 2 plazmami, ja mam 4 plazmy. On strzela raz i mnie nie ma, ja walę z 8razy i ten lata dalej.
    Przypomnę, konstrukcje bardzo podobne i opancerzenie jeśli jest także.

    Chcesz przez to powiedzieć, że stosujesz plazmę jako broń przeciwlotniczą?!?
    (ha)

    A co do przykładów… Jest (jakieś na pewno) prawdopodobieństwo, że to byli hakerzy. Niekiedy się zdarzają. Mają natychmiastowy autoheal i ogromny damage (haki po prostu).

    Taka notka na koniec: miniguny mają kolosalnie mało HP. Dlatego mało ludzi ich używa.

    Ja na razie nie gram, mam problemy z netem, dlatego moje informacje ze świata mety mogą być nieaktualne.

    Pozdrawiam

    #2117265

    zxhb11
    Participant

    @joachims2008 pozwól że to wyjaśnię (dla mnie też wydaje się to głupie) Twórcy postanowili zachęcić graczy do budowy małych botów

    więc dodali “damage boost” który zmniejsza się wraz z CPU

    przez co większe boty z (ironicznie) większymi broniami zadają mniej DMG

    na razie najbardziej opłaca się budować malusieńkie boty z ogromnymi broniami

    #2132229

    Eldest01
    Participant

    Zapraszam do obejrzenia, niestety angielski wymagany, ale wrzuciłem to tutaj na część anglojęzycznego forum robocrafta.

    #2134875

    EternalHunter
    Participant

    Dobra nie odpalałem robocrafta od 10 miesięcy. Czy ostatnie patche poprawiły stan gry? Czy dalej jest żmudna i walki niezręczne/toporne?

    A co do śmierci H1Z1 to już od dawna było wiadomo że nigdzie ta gra nie zajdzie przy tym szefostfie firmy daybreak. Posiadałem te gre od czasu gdy była oryginalnie jako tryb dodatkowy do survivalu (Kto pamięta ten ogromny hype gdy ogłoszono że h1z1 ma być free to play po wyjściu z bety XD? https://steamcommunity.com/profiles/76561198040800687/recommended/295110/) Daybreak pokazał jak wręcz zajebiście potrafi pokierować tworzeniem gry na przykładzie oryginalnego “just survive” więc śmierć moda Battle Royal czy też raczej “H1Z1” jak potem nazwali to coś mnie nie dziwi, ba wręcz dziwie się że nie doszło do tego wcześniej.

Viewing 14 posts - 196 through 209 (of 209 total)

You must be logged in to reply to this topic.